CIASTO BRZOSKWINIOWO-KOKOSOWE.

Słońce razi w oczy, kiedy idę z plecakiem
swoimi ulubionymi trasami. Kilometr jeden, drugi, piąty,
dziesiąty. Wygodne tenisówki, szorty i sprany t-shirt.
Idę, lecz nie sama.
Z wiatrem. I ptasim śpiewem do towarzystwa.
Ale... najważniejszy jest On.
Kiedy tak chodzimy, czas staje w miejscu.
Pozwala się ustawiać. Jesteśmy władcami.



CIASTO BRZOSKWINIOWO - KOKOSOWE.
(znów autorką jestem ja;)

biszkopt:
5 jajek
szklanka cukru
szklanka mąki
szczypta soli
łyżeczka proszku do pieczenia

Białka oddzieliłam od żółtek, ubiłam sztywną pianę. Zółtka utarłam z cukrem.
Dodałam przesianą mąkę z proszkiem. Wmieszałam bardzo delikatnie
białka. Wylałam do wyłożonej papierem tortownicy. Piekłam
w 180 stopniach przez 30 minut. Zostawiłam do ostygnięcia.

wierzch:
4 kisiele brzoskwiniowe
4 duże brzoskwinie
szklanka wiórków kokosowych

Brzoskwinie obrałam, pokroiłam w drobną kostkę.
Kisiel przygotowałam według przepisu na opakowaniu, zmniejszając
o połowę ilość wody. Do gorącego kisielu dodałam owoce,
dokładnie wymieszałam. Ciepłą masę wylałam na biszkopt.

Wiórki uprażyłam na suchej patelni. Dokładnie pokryłam
ciepły wierzch masy. Wstawiłam dodatkowo na 15 minut do pieca.
Wystudziłam.

Smacznego!


Komentarze

  1. ...i Szczęściarzami, proszę Pani!
    Do tego z taaakim ciastem - bo wygląda megaapetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja poproszę o kawałeczek tego pysznego ciacha;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmelitko, wspaniale jest wędrować swoimi ścieżkami.A potem zjeść kawałek tego cudownego ciasta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i bardzo apetycznie prezentuje się to ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne do pogryzania na zieleniutkim trawniku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne ciacho! Wygląda przepysznie. I jest takie... letnie :) Zapisałam sobie przepis :)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę kawałek, wygląda bardzo pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciacho! Miłych spacerów:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda apetycznie :)
    zjadłabym kawałek z gałką lodów śmietankowym lub jogurtowych :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. super ciasto! tez bym chiala kawaleczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super i takie optymistyczne, zjadloby sie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla takiego ciacha też bym przeszła i 10 km;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma jak dobre ciacho w wyborowym towarzystwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszne, dawno nie piekłam nic z brzoskwiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. brzoskwinia i kokos? podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo bardzo ciekawe ciasto wymyśliłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta brzoskwiniowa chmurka zapowiada się interesująco:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! koniecznie zapisac sobie musze, wyśmienicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachęca to Twoje ciasto :)
    ***
    http://odkuchnii.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja, w dodatku autorska! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz